Saturday 26 December 2015

                           Megjött az első nagy elektromos helikoptermodellem!! :)
                                                                (Goblin 570)


            Itt megtekinthetitek a csomag kibontását:

Hogy őszinte legyek már nagyon vártam,hogy kibonthassam a dobozt, már majdnem egy hete
megjött és hát semmi időm nem volt vele foglalkozni.
De most végre itt az ünnep és eljött ez a idő is, hogy végre megláthassam milyen gépet is vettem. :)

Mikor kinyitjuk a dobozt ezt láthatjuk:

Meglepően jó kézikönyvet adnak hozzá, színes és jól követhető, a végén alkatrész listával. 
A manual mellé adnak két figyelmeztető matricát, és egy lapot ahol a szokásos veszély forrásokra hívja fel a figyelmet. :)

Hát nézzük, mit is rejtenek a dobozok:
 

Volt régen egy dilemmám, nem értettem hogyan fér el a farokcső ilyen kis dobozokban.
Hát sehogy, mert a első két doboz alatt van, de ennyire ne is mennyünk előre. :)
itt láthatjátok ti is: :D 


Az első kisebb dobozban, a apró alkatrészek találhatóak, csavarok ,gömbfejek, szíjak, és 
itt van a karbon aksi tálca is. Ami nem rossz, de ha két 6 cellás aksit teszünk rá, valószínűleg össze 
vissza fog hajolni, mert elég vékony karbon lapból van, azért is rendeltem meg hozzá a kde aku tálca szettet. Meg így az egész váz is merevebb lesz, mert sajnos gyárilag az egész vázat egy müanyag alkatrésszel kötik össze, ami elégé lerontja a gép minőségét. Mármint kinézetre is, itt talán azért is olyan feltűnő mert maga a gép gyönyörű szép, nem lehet bele kötni, tökéletes, és talán mondhatom ,hogy a egyik legszebb elektromos gép a piacon. De, sajnos a legdrágább is, igen ki kell nyitni a bukszánkat ha ilyent szeretnénk, mert ez a gép egy 800-as T-rex kategória árán fut. :)

Na, de nézzük mit kapunk érte:

   

Ebbe a dobozba rejtették a gyönyörűen csomagolt alu alkatrészeket:
 itt meg kell jegyeznem, ez a első gép ahol ennyire oda figyelnek a részletekre is :)

Az elő tasakban van a rotoragy, pinion farokbefogó alkatrészei és a imbolygó.
Amin meg is lepődtem, azt hittem olyant adnak hozzá mint a régi, de ez teljesen más
olyan mint amit a Align gyárt, tökéletes dfc karral, így valószínűleg az imbolygót meghagyom,
nem fogom lecserélni. 







A kabinnak a doboza különösen jól ki van találva, tökéletessen bele fér, nincs bele nyomorgatva 
mint a Align-nál. És hát nem gondoltam volna ,hogy ilyen szép lesz. 
Bár a anyagával nem vagyok megelégedve, igen merev a üvegszál, attól tartok ,hogy megrepedhet
vagy lepattanhat a festék mikor fel van rakva a helyére, főleg hidegben mikor minden sokkal merevebb. De, azért bízok benne, hogy nem lesz gond vele. :)



Egy kis méret össze hasonlítás, 450DFC-vel, amúgy a kabin akkora kb mint a 600n dfc-mé. :)  




És hát jöjön az utolsó doboz, amiben a szépen lefestet farokcső található, lapátok, és 
hát a semmire sem való faroktolórúd. Ami elég szégyen a cégre nézve! 

És hát így a végére, egymás mellé raktam a kabinnal:
Egy dolog nagyon látszik, hogy nagyon szép lesz a végén! :)



Végszóba csak annyi, hogy a cég még elég fiatal, bár sokat fejlődtek mióta kiadták a 500-as méretű
helikopterüket, dizájnba verhetetlenek ,de technikailag nagyon sok az elmaradásúk, azt ,hogy egy 
akár kezdő modellezőre bíznak olyan kényes pontokat mint a faroktolórúd is az nagy hanyagságra tesz tanulságot. Pedig a külföldi modellezők is mind erre panaszkodnak. A fogaskerék nem tudom milyen ,ránézésre jó ,de az a biztos ha kap egy lynx-et. A imbolygón meglepődtem, teljesen szerelhető és kottyanásmentes és persze itt a csapágyat már 3 csavarral fogadták le.
Ugyan akkor az aku tálca része nagyon nem tetszik, ezzel sokat spóroltak és gagyinak néz ki vele a profi gép.
Lapátok nem néznek ki rosszúl, mondjuk komolyan megnézve látszik messze van a Radix minőségétől, a farok lapát is normál karbon szövésű, belépőélnél lapos felület látható, fő lapátnál befogórészénél el van nyújtva, mondhatni align lapát minöség. :)
Még sajnos a kde cuccok nem jöttek meg, lehet addig nem is állok neki a szerelésnek. :) 

üdv: Tamás    


No comments:

Post a Comment