Saturday, 28 February 2015

600N DFC tuning


Úgy tűnik minden megjött ami csak kellhet, talán mondhatom ,hogy a végső tuningoláshoz........
Idén próbálok mindent amit csak lehet felhúzni ezen a gépen, remélem az elképzeléseimnek eleget fog tenni.
Számomra a biztonság nagyon fontos, ezért is akarom mindenképpen HV-és szervókra cserélni a rendszert, így nincs külön szabályzás, kevesebb hiba lehetőség. Bár ezek a szervók nagyon drágák, de ezért hosszabb élettartalmat nagyobb nyomatékot és nagy sebesség növekedést kapunk.
Amit az irányításnál nagyban észre is vehetünk, minden mozdulat pontosabb és azonnal következik be. És ennek köszönhetően olyan érzés lesz vezetni a gépet, mint ha nem is lenne távirányítás, mint ha ott ülnék és kézzel mozgatnám a helikoptert. :)

Ebből a szögből jobban látszik, hogy menyi minden fog bele kerülni a gépbe:

Ezen kívül, jó lenne egy rendszer csere is, de hát a mostani dollár árak mellet ez sajnos már nem fog össze jönni, esetleg majd később.
Szervó próba:

Az első villany alá helyezésnél, meglepetést okozott a felső kategóriás szervók.
Valami nagyon furcsa volt, hát ami egyszerre fel is tűnt, nincs az a hangja, zizegés pozicionálás közben. Próbáltam kézzel mozgatni a kart, hát semmi esélyem se volt elenne, nagyon erősek, de semmi hangot nem adott, még a farokszervók se.( azért van kettő mert az egyik gáz szervó lesz)
Ennek nagyon örülök, végre nincs az a kissé idegesítő hangja. És hát az a gyönyörű cnc-vel készített szervó ház, hát az nagyon szép, és hűtése is így sokat javult. :)

Sajnos most többet nem, tudok mondani, majd folytatom az első repülések után. :) :)

üdv: Tamás  

No comments:

Post a Comment